跳到主要內容區

【轉知】在台香港學生互助協會台灣升學說明會-台灣留學你就想

ImgDesc

台灣嘅大學好易入?台灣讀書輕輕鬆鬆就畢業?

報讀台灣大學既事前準備、到達台灣之後既讀書同生活需要、師兄師姐真實既親身經驗;想知道依啲資訊?咁就記住10月底嘅台灣升學說明會,我地約實你,網上見

————————————————————

在台香港學生互助協會係由一群在台香港學生成立,成立以來積極推動港台學生事務、處理大大小小嘅在台香港學生事務、並籍著協會促使在台港人互助及促進港台共同利益。

協會是次舉辦嘅「台灣留學你就想」台灣升學說明會,將會由第一身角度與您分享在台留學的「#理想」與「#你就想」,告訴你除咗「學校環境是否優美」「哪一所學校是企業最愛外」到台留學你仲需要知道嘅大小事。

歡迎各位有興趣到台升學嘅香港學生入嚟聽聽!!

說明會詳情:

日期:2022年10月30日(星期日)

時間:14:00 p.m.- 答曬大家問題為止

形式:Google Meet

截止日期:2022/10/29 11:59 p.m.(星期六)

報名連結:https://forms.gle/ah9bTW66QMtwQ43t5

瀏覽數: